Poproszono mnie żebym zrobiła jakiś tutorial z prostą klasyczną kartką walentynkową dla osób które nie za bardzo radzą sobie z photoshopem ;)  Później postaram się o te obiecane “Miłosne Bony”.

Więcej tego typu tutoriali oraz darmowe gotowe szablony można ściągnąć z MOJEGO drugiego bloga! 

Tutoriale, darmowa grafika, szablony itp!

Cytat wybrałam z Sapkowskiego a ten w środku naturalnie Pratchett :)

Krok 1 Przygotowanie dokumentu i cytatu.

Krok 2  Nasze zdjęcie.

Zdjęcie możemy wstawić normalne tylko odpowiednio przycięte :) albo zrobić wg sposobu który pokazałam przy kalendarzu:

Żeby mieć więcej szczegółów na zdjęciu:

Kopiujemy nasze zdjęcie i wraz z cytatem układamy go idealnie na środku jak niżej:

Mamy na pierwszej stronie wykrzyknik :) a w środku…

Krok 3. Środek tekst:

Strasznie nie lubię życzeń a tym bardziej reumatyzmów :P więc obszukałam internet szukając czegoś innego. Strasznie spodobała mi się kartka:  http://www.shopflytrap.com/ecom-prodshow/CLVH009.html wykorzystam ten pomysł w wypełnieniu środka :) Oczywiście co kto woli i można np własnoręcznie wpisać życzenia :)

Pierwszy krok to podzielenie dokumentu (a mianowicie prawej strony naszej kartki):

Po tym nasz środek powinien wyglądać:

Z drugiej strony dodałam brush’a ze stronki:  http://free-brushes.com/2009/05/06/valentine_brushes.html oraz dodałam cytat z Pratchetta :) Oczywiście możemy sami dodać to co chcemy. Tak jak na pierwszej stronie. To już Wasza twórcza wola :) na stronce którą podałam jest wiele fajnych i ciekawych pędzli.

Jutro wydrukuję to co zrobiłam :) po wydrukowaniu to co robimy dużo lepiej wygląda ;)

Inne przykłady pierwszej strony(też użyłam brush’e z podanej stronki):

Wydrukowane:

Komentarze
  1. [...] Tutorial: Jak zrobić prostą kartkę walentynkową ze zdjęciem. [...]

  2. [...] też wstawić zdjęcie tak jak pokazałam np: https://izografik.wordpress.com/2011/02/03/tutorial-jak-zrobic-prosta-kartke-walentynkowa-ze-zdjeciem… tylko zamiast robić ze zdjęcia pop art można odpowiednio uciąć, ułożyć i wstawić w ramkę [...]

  3. [...] też wstawić zdjęcie tak jak pokazałam np: https://izografik.wordpress.com/2011/02/03/tutorial-jak-zrobic-prosta-kartke-walentynkowa-ze-zdjeciem… tylko zamiast robić ze zdjęcia pop art można odpowiednio uciąć, ułożyć i wstawić w ramkę [...]

Dodaj komentarz

